Monday, March 5, 2012

love :*

assalamualaikum readers :) guess what ? :) im so happy besides my family , my soulmate and you know , ive new 'bff' , bff lah sangat kan . pffttt :/ haha , tadi keluar dengan soulmate , teha and nora . just ALLAH knows how much i love them :') cop , and dua hari lepas ekin keluar dengan ibu and adik wan . kita drive sendiri , caye tak , caye tak ? hihi <3 serious takut tapi tengok ibu watlek je , so kita pun buat chillex juga . haha . kita shopping banyakkkk barang , tu dia , bila anak perempuan ah bergabung dengan ibunya habis terlingkup duit ayah . haha , semalam pula keluar dengan wawa . tapi beli shawl je ;p hihi . okay jom cerita pasal hari ni :d awesome day i thought :D 1st sampai terus makan mcd :)



 , then tengok wayang ADNAN SEMPIT , thumbs up for this movie yaww :) sumpah lawak nak mati , haha , memang tak dapat nak tahan gelak dah , dah takde malu lagi even kat sebelah ada bff baru . haha . best best best :p


and habis kami keluar jalan-jalan , aku beli jam baru ! hee

tak cantik kan :/


 then beli shawl lagi dua , takpe , dua je kan :p  aku beli beg dompet baru , woot woot ;p sama dengan teha , friend forever , awww :* and beli kemeja warna fav aku dan dia , merah and purple :d no one can replace him even though i've someone else :')  suddenly teha ajak pergi newton , nak beli kasut katanya so temankan je lah , kami pun snap pic lagi :d 
terima kasih 'new bff' sebab dia lah yang ikut kami ke hulu ke hilir and tolong snapkan pic kami :)
last kami duduk atas dataran pahlawan :) sambil makan TF ,itu aku takkan lupakan okay ? :* #foreverfavourite , hihi <3








sengaja letak pic kau yang last , niat taknak letak tapi sebab kesiankan . haha , tak lah , aku gurau okay . tapi aku sayang kau maaaa .... *blushing* , haha :p thanks for today guys. i really really appreciate it <3 untuk kau bff baru , kau jangan perasan diri kau handsome tau , geli aku doe , yukkssss , sumpah aku nak termuntah dngan kau yang kuat sentap pula -.- haha . happy sangat kan , ya ALLAH :') terima kasih untuk ini ya ALLAH :'D Alhamdulillah for this , and aku harap ini akan berkekalan sampai bila2 . amin . okay bye assalamualaikum :'D

No comments:

Post a Comment