Monday, March 11, 2013

The soulmate.


Idk why malam ni nak update pasal soulmate. Hihi. Haiiiii ekammmmm gemukkkkk hanjingggggg. Muahaha. Dia ni soulmate itewww. Idk since when. But ktorang kenal dah lama. Lama lah juga, since last year. We know each other when I was with Amirul. On  that time ah rasanya. Start bbm, he kept calling me 'akak pen'. Stand for 'akak pendek'. Annoying kan? "-___-" Si eman lah ni. Haha. Then ekam tukar phone. Ktorang whatsapp pula. Knowing why I called him as my soulmate? Bila aku sakit,  bila aku sedih, bila aku nangis, bila aku jatuh terduduk, bila aku takde semangat dalam hidup, bila aku rasa alone, bila aku rasa hidup ni macam nothing. He's the only one who always besides me. He's the only one who always be there for me. He's the only who always lending his ears for me. Aku sakit, dia orang yang paling risau. Aku nangis, dia orang yang akan call aku pujuk aku. Yes, he is. Nobody can ever being like him. Even orang yang rapat dengan aku. That's the reason why I am being too close w him. And I do loves him. I do always miss him. As a soulmate. Noticed that. Jangan salah sangka :) idk what will happen to me when he is not around me anymore. Kammmmm. Jangan tinggalkan aku eh? Stay dengan aku even one day nanti kau akan ada gf. Sebabnyaaaaa. Aku happy kau ada dengan aku. Eventhough kau tu sangat-sangat annoying. Orang cakap kau tu annoying, kau tu perangai macam budak-budak ke pe. I know you well boo ;') I know who you are. I know everything about you. Just stay w me forever. Soulmate forever. Jangan baca blog aku k kamm. Hahahaha. Aku akan jadi malu sangat. Anyway, thanks for always be there for me in every second, every minutes, every hour and every single time! Ailebiyuuuu boo ;)

No comments:

Post a Comment